LBA Tag ♥

Ahojte! :)
Tak ako ste si už mohli všimnúť, dnes budem robiť LBA Tag a som veľmi rada, že som mala tu česť byť nominovaná :). Nominovala ma Natálka z blogu http://applecosplay.blogspot.cz/. Jej blog sa venuje japonskej tematike, čo sa mne veľmi hodí keďže by som sa rada učila po japonsky :D Ma veľmi pekný blog, takže ak pozeráte anime určite sa kuknite! :) http://applecosplay.blogspot.cz/.


    No ale teraz s5 ku LBA tagu :) Musím sa priznať, že už dávnejšie som si všimla, že sa niečo také deje, no moc som to neriešila ani nejavila o to záujem. Teraz, keď som bola nominovaná som si pomyslela, že by bolo odo mňa slušné keby som si pozrela čo to vlastne je, stačil mi jeden článok. Vďaka nemu som si na to vytvorila celkom pozitívny názor. Prídem mi pekné, že prostredníctvom tohto " projektu", ktorý koluje po internete sa vlastne môžu blogery vzájomne spoznávať a dávajú príležitosť ich čitateľom taktiež vypočuť si nejaké ich názory. Funguje to jednoducho! :) :

  1.  Napísať 11 faktov o sebe
  2.  Odpovedať na 11 otázok blogera, ktorý ťa nominoval
  3.  Vymyslieť jň11 otázok pre bloggerov, ktorých nominuješ
  4.  Nominovať 11 bloggerov ☺.

   Tak teda pusťme sa do toho! :) 11 faktov o mne:

  1. Volám sa Aneta Jamečná, ale veľmi sa mi páčilo/ stále páči meno Stella, k nemu som si vymyslela priezvisko a moje umelecké meno bolo na svete! ☺
  2.  Neznášam zmeny... Vždy mám z nich zlý pocit.. No niekedy si potom uvedomím, že život je zmena... Niekedy aj keď viem, že ta zmena je ku lepšiemu sa to robí ťažko. No momentálne sa snažím toľko sa tých zmien nebáť, takže uvidíme ako sa to vyvinie :D
  3.  Som veľmi snívajúci človek.. Mam toľko nereálnych snov, že to až bolí :D Vždy lietam v oblakoch a myslím, že ešte dlho tomu tak bude. Áno viem, že niekedy to nieje práve najlepšie, lebo sa potom človek veľmi sklame,  keď spadne na tvrdú zem, ale myslím, že je to aj dobré, keď človek pre tie sny aj niečo robí. Aj to nereálne sa môže splniť, keď do toho dávate všetko.
  4.  Mam kopu záľub. Milujem písanie, hlavne poviedok, momentálne skúšam aj divadelnú hru a samozrejme písanie na blog! :) Taktiež rada tancujem, balet. Bohužiaľ som začala len tento rok ( mám 14 ) a viem, že na nejakú profesionálnu baletku to už nedotiahnem ,ale dajme tomu, že toto je jeden z tých detských/ nereálnych snov, ktoré si pomaličky začínam plniť :) Rada čítam knihy, vždy sa do nich vžijem a potom čítam aj celé dni v kuse :D. Skúšala som aj piecť, úprimne, viem upiecť tak linecké pečivo resp, sušienky, ale robím to rada ( ak sa mi podaria! :D). Fotenie, počúvanie hudby, spanie :D Relaxovanie, Ooo Áno a cestovanie! Síce som neprecestovala toho veľa, ale neskutočne rada by som. OK! A Teraz taka moja typická  záľuba :D.  Pozeranie amerických youtuberiek ♥♥. Najlepšie večer v postelí pred spaním resp. ráno keď sa zobudím s raňajkami v posteli ☺To človeku dodá toľko energie !
  5.  Keď už som pri tom cestovaní tak, rada by som precestoval asi celý svet. No ak by sa dalo tak hlavne do veľkomiest, pretože milujem tie svetlá, išla by som na nočnú prechádzku ♥ OK! :D To bol dosť stupídny dôvod, ale tak vážnejšie.. Paris, London, New York, Los Angeles, Sydney, Madrid, Oslo... Mám rada veľkomestá aj preto, že si tam človek môže ( uvediem príklad v móde) obliesť čo chce. Nikto ho nesúdi za jeho štýl, príde mi tam viac voľný ako tu. Čim viac ľudí tým menej to je osobnejšie, tým menej ťa niekto pozná, ťa niekto posudzuje, ohovára, stará sa do tvojho života. Viem, že zas to nieje také pekné ako na nejakej malej dedinke, kde sa všetci poznajú a pomáhajú si ( ohovárajú sa), ale vždy a všade si človek dokáže nájsť svoj okruch priateľov, ktorý mu pomôžu, to, že sa napr. začlení do zlej partie nieje nejaká smola alebo ich chyba, to je čisto jeho zodpovednosť.... :) Keď človek chce a snahu tak nájde (vlastná skúsenosť). Okrem toho ma človek v týchto mestách rôzne iné možnosti. OK ? Končím s rozkecavanim sa o výhodách veľkomiest. To samozrejme nieje jediné, čo by som rada navštívila. Veľmi rada by som chcela zažiť na vlastnej koži tie maličké roztrúsené Grécke ostrovy, hlavne Tinos, keďže som raz čítala jednu knihu, kt. sa odohráva tam a veľmi som sa počas čítania do Gréckej kultúry aj tých ostrovčekov zamilovala ☺ ( kniha sa volá Kruté Leto :) ). Island, Nový Zéland a Írsko, kvôli neuveriteľnej prírode. Írsko skôr kvôli tým hradom a zeleni :). P.S.- Nemohla som si nedovoliť sem nedať pár úžasných fotiek týchto miest.
  6.  Teraz zas k tým youtubeom/kám. Mojim najväčším vzorom na svete, slnkom v tme, energiou vo vyčerpaní... Je Bethany Mota ♥ Je to tá najúžasnejšie youtuberka na svete :D. To jej I love u guys mi vždy dodáva toľko energie :D. Vlastne vďaka nej ma napadlo založiť si blog, neskutočne ma to fascinovalo, to čo robí a tak. Chcela som aj natáčať na youtube, ale to by som zatiaľ asi nezvládla.. :D.
  7.  Chcela by som lamu ♥ ( ale seriózne ). Lamu Alpaku najlepšie :D. Je to nádherne zvieratko
  8.  Rada by som žila takým tým , ani neviem ako to nazvať... Životným štýlom. Mať vlastný štýl ( vintage style ☺). Podľa neho mať aj zariadenú izbu. Mať vo všetkom poriadok, písať si všelijaké zoznamy, byť sama sebou, robiť to čo ma baví. A tak nazvem to.. Vintage healthy lifestyle :D. Nwm či ste to pochopili. Myslím oblečením, zariadením interiéru domu ( izby)... :)
  9.  V škole mam najradšej angličtinu ☺ a áno som divné dieťa ale milujem dejepis a ľahko sa mi učí :3. Ale ešte k tým jazykom. Ich milujem úplne najviac. Baví ma sa učiť anglinu a bohužiaľ ako druhy jazyk mam nemčinu ( to sa zmení, keď odídem zo zakladky ešte 7 mesiacov neminy a potom koniec s ňou! :3), ktorú fakt nemám rada... Ale to je asi jeden z mala jazykov na svete. Rada by som vedela po francúzsky, španielsky, taliansky, nórsky, grécky, japonsky a anglicky ☺Viem, že nie som normálna, ale jednoducho ma to priťahuje a ako sa hovorí, koľko vieš jazykov toľko krát si človekom :) čo mi príde ako pravda, lebo keď konverzujem po anj je to také živšie a vyžívam sa v prízvuku ako v sjl :D.
  10.  Tu sa dostávame k tomu, že si všetko vždy plánujem.. Plánujem si univerzitu, zamestnanie, miesto na ktorom sa usadím. Ale aj tak krátkodobo. Vždy mam rozplánovaný celý víkend, keďže cez týždeň vôbec nemám na nič okrem jazykovky, umeleckej školy, tvorivého písania a učenia čas. Všetko dobieham cez víkend :D. Tak to potom aj vyzerá,ale tak.. :D Ale myslím, že občas je dobré nechať to na osud. No na druhej strane... Je dobre mať ciele, plány a sny, ktoré nás posúvajú čím viac tým ďalej.. :)
  11.  Ako ste si už mohli všimnúť som neskutočne rozkecaná a v tomto prípade aj rozpísaná :D. Inak sa musím priznať, že som dosť veľký egoista.. No na druhej strane zas rada pomáham ľudom, zvieratkám.. Snažím sa bývať priateľská a vychádzať s každým. Nerada ohováram, aj keď občas sa zadarí :D. Mám jedno motto. Think positive ♥ Love life. Tých mott mám viac, ale toto síce môžno tuctové ale pravdivé je podľa mňa základ.. Ak chce človek niečo dokázať, zmeniť, dosiahnuť, musí mať na to aj energiu a myslenie. Keď je niekto pochmúrne naladený nemá ani energiu. Teda aspoň ja.
P.S.- to s tie fotky niektorých nádherných miest :) 

 Írska zeleň ☺


Grecký ostrov Santorini

Nový Zeland, krajina blízko  východného pobrežného mesta Waipukurau

NYC ♥



    11 odpovedí na otázky Q : ( Question) = Otázka
                                         R : ( Reply ) = Odpoveď
  1.  Q : Nejoblíbenější anime? R : Na túto otázku odpoveď bohužiaľ nemám, keďže anime nepozerám..
  2.  Q : Jaká je tvá oblíbená smyšlená postava ? R : Určite Katniss z Hunger Games. Viem, že je to môžno tuctové, ale milujem ju. Páči sa mi aká je vnútri zmätená sama so seba a pritom navonok taká odvážna. Dodáva ľudom nádej, ktorú by potrebovali aj v reálnom svete. zastávam názor, že takáto Katniss by sa zišla aj tu. Keďže dnešný svet je taký aký je... Aby ľudom ukázala, že sa to dá. taktiež ju mam rada preto, že nemá rada Iskerníka a ani ja nemám rada mačky :D To bol taký detinský dôvod. A inak Jennifer ako herečku obdivujem za to, že dokázala zahrať a vžiť sa do takejto, podľa môjho názoru ťažkej postavy a zvládla to na 1! :) Ja si ani neviem predstaviť nikoho iného v jej roly, ja viem, že keby od začiatku Katniss hrala iná herečka môžno by som toto tvrdila o nej, ale Jennifer je sama o sebe také jednoduché dievča, že ani nepotrebuje kilo make-upu a tak.. Aj Katniss je tak v knihe na začiatku opisovaná, tak si myslím, že aj preto mam taký pocit.
  3.  Q : Co nejvíc nesnášíš? R: Fúha. Toho je nehorázne veľa... No asi najviac falošnosť a ľudskú krutosť. Musím sa priznať, že občas aj ja sama taka som ... Viete keď niečo veľmi chcete a zabúdate na následky toho keď to získate, že môžno zraníte nejakých ľudí alebo tak.. Najviac sa mi na tom nepáči to, že niekedy ani neviete či ten s kým sa tak dobre konverzuje vás nezačne za rohom ohovárať. Je to škoda, lebo podľa mňa keby boli ľudia k sebe milý a nemali voči sebe predsudky svet by bol hneď krajší! No a čo, že ona sa neoblieka do značkových vecí a všetko čo ma na sbe je podľa najnovších trendov... Veľa ľudí posudzuje podľa takýchto hodnôt, ale keby sa skúsili zamyslieť ísť za tým človekom a pokúsiť sa ho spoznať až potom hovoriť aký je a podobne, to by bolo fér. 
  4.  Q : Proč jsi se rozhodla založit si blog? R: Už som spomínala, že ma ku tomu inšpirovala Bethany. Páčil sa mi ten štýl dajme tomu aj života? Lebo keď si niekto založí blog a chce sa mu aktívne venovať musí rátať s tým, že sa stane súčasťou jeho života. A mne sa to stalo úžasné. Deliť sa o svoje názory na internete dávať najavo svoju existenciu.. Občas keď píšem si prídem ako nejaká novinárka alebo tak, čo je tiež užasne, lebo to by som chcela skutočne robiť. Písať, písať a písať. Knihy, članky, posty ♥. 
  5.  Q : Jak řešíš dárky na Vánoce pro své blízké? R: Toto je veľmi dobrá otázka. Ak mam byť úprimná :D. Tento rok som začala kupovať už v októbri, lebo väčšinou bývam na švorc, takže každá dobra príležitosť keď náhodou peniaze mám sa zíde :D :D. Napríklad v tom októbri som náhodou v kníhkupectve narazila na celkom zaujímavú knihu za necelé 3 €. No musela som ju zobrať! :D. Ale inak sa nechávam inšpirovať rôznymi videami na ytube alebo tak :). Tento rok som vyriešila polovicu darčekov, výrobou originálneho mydla. Viem, že sa to bude zdať.. také no.. Ale zdanie môže klamať, keď to človek pekne zabalí bude to vyzerať ako s nejakého obchodu z kozmetikou ☺ ( P.S. aj toto bude jedna z vecí, ktoré budem pridávať vo Vianočnej sérií ). Takže darčeky vyrábam aj ručne, čo mi príde také viac zo srdca a vážne odo mňa, resp. keď v obchode uvidím niečo za relatívne dobrú cenu a čo úplne pasuje a potešilo by človek, ktorému by som to dala, tak aj takto! :)
  6.  Q : Kdyby jsi měl/a možnost mít nějakou nadpřirozenou schopnost, která by to byla? A využil/a bys tuto možnost vůbec ? R: Nad týmto rozmýšľam už veľmi dlho, takže to nebude ťažké. Určite by som chcela mať schopnosť počutia myšlienok alebo tak. Myslím, že by som ju využívala často. Viem, že to odo mňa nieje moc pekné, ale občas by som rada vedela čo si o mne niektorý ľudia skutočne myslia. Alebo možno by som ( trošku šialene ja viem) špehovala nejakého pekného chalana  zistila aké ma záľuby resp. keby sme sa poznali čo si o mne mysli či sa mu tiež páčim.. Často si predstavujem, že by so túto schopnosť mala, bolo by to úžasne, ale myslím, že by ma to mohlo aj dosť zraniť.
  7.  Q : Kdyby jsi mohl/a žít ve smyšleném světě, jak by vypadal? R: Aj toto si často predstavujem, určite by bol veľmi pozitívny. Robila by som to čo ma baví a mala by som všetkého dostatok, a tak isto aj ostatný ľudia v ňom. Mohla by som byť novinárkou, spisovateľkou, tanečníčkou, herečkou. Jednoducho všetko čo by ma bavilo. Mala by som perfektných priateľov ( to mam aj teraz takže ... ☺ ). Neskôr úžasného manžela a zlaté deti . Cestovala by som kde by som len chcela a zažila veľa nezabudnuteľného. Žiadne nátlaky, nezvládnuteľná škola, nechápavý ľudia.. Žiadne negatíva :D.
  8.  Q : Kdyby jsi mohla mít svůj vlastní pořad v televizi, o čem by byl? R: Nad týmto musím porozmýšľať... Mam viacero alternatív. Buď by som cestovala po svete všetko kamerovala a fotila, kvôli travel programu. Alebo o knižkách ☺. Viem, že to by asi nebavilo hocikoho, ale rozoberala by som tam najnovšie bestsellery, pozývala autorov kníh a pod. No a do tretice by to mohla byť klasická TalkShow, kde by som si pozývala celebrity, bavila ľudí, spievalo by sa, tancovalo :).
  9.  Q : Kde se vidíš za deset let? R : Dúfam, že na univerzite. A ak nie tam tak niekde, kde ma to bude baviť. Viem, že v dnešnom svete je to ťažké, vôbec sa uplatniť, nie to ešte v obore, ktorý ťa baví. Veľmi dúfam, že mne sa to podarí. Rada by som sa hlavne videla šťastná, to je podľa mňa hlavne.
  10.  Q : Myslíš si,že lidstvo směřuje k záhubě? Nebo se řítí k další sv. válce? R : Nechcem si dáva pred tvár ružové okuliare tak... Aj tak veľmi dúfam, že ani ku jednému nedojde, no skutočnosť je iná. Média veľa vecí zatajujú. Ani nevieme aké je to na Ukrajine vážne, čo sa deje kdesi v Iraku to už dupľom nie. Z prírodného hľadiska speje určite. Sú ľudia, ktorý sa tomu snažia zabrániť, no bohužiaľ je ich viac, ako tých ropných spoločností a pod. Keby ľudia skutočne chceli všetko by sa dalo v pokoji vyriešiť.. Existujú bio auta ( ano viem blbo som ich nazvala, no ide o pointu) a rôzne pod. veci.. Len tu je v problém v tom, že veľmocné ropné spol. ich nechcú pustiť ku moci, lebo z toho majú obrovské peniaze. Lieky na rakovinu to tiež.. Je to fakt až také odborne, čo všetko ľudia urobia pre peniaze. Myslím, že to práve hlavne oni pokazili ľudstvo. Jasné, že to nieje vina penazí, peniaze sami o sebe sú dobré. To ľudia ich zašpinili.. Dúfam, že ľudia, skôr tí politici si to neuvedomia neskoro ( myslím, že si to už uvedomujú, ale je im to jedno), sadnú si za jeden stôl a pokusia sa to vyriešiť v prospech ľudstva a nie ich bankového účtu.--- Toď môj názor.
  11.  Q : Jakým mottem se řídíš?  R : O tom som už písala. Je to to Think positive, love life. O dôležitosti tohoto motta sa podľa mňa nedá pochybovať. Predstavte si, že mate všetko po čom ste tužili, ale aj tak nieste šťastný a v tedy vám dôjde, že to za čim ste sa celú večnosť hnali, vám skutočne neuspokojilo vaše potreby. Také maličkosti, ako ísť sa prejsť do prírody alebo občas sa porozprávať s rodinou, človeku niekedy dokáže zlepšiť náladu viac ako hmotné statky.
          

   11 otázok pre nominovaných:

  1.  Ako vnímaš seba samu/samého? Čo sa ti na sebe páči a čo nenávidíš? Chcela/Chcel by si na sebe niečo zmeniť? Ak Áno čo?
  2.  Máš rada/rád Vianoce? Prečo áno/nie? Ako na teba pôsobia?
  3. Čo pre tebe znamená hudba? Je to skôr bezvýznamná vec v tvojom živote alebo obsadzuje jednu z hlavných priečok? 
  4.  Do kín sa teraz dostala prvá čast tretieho dielu Drozdajky. Plánuješ si kúpiť lístky? Bol/bola si už na nom? Ak áno nepripadá ti všeobecne Hunger Games ako skutočnosť?  Alebo na druhej strane si vôbec nepodľahol /nepodľahla Hunger Games?
  5.  Čo ta dokáže aj v tých najhorších chvíľkach rozosmiať? A prečo práve to? 
  6.  Chodievaš do prírody? Máš ju rád/rada? Ako na teba pôsobí?
  7.  Myslíš, že máš nejaký špecifický životný štýl? 
  8.  Čo je podľa teba najhoršia vec na svete?
  9.  Často spomínaš na leto? Máš nejaké špeciálne zážitky z neho? 
  10. Aké máš sny? Máš aj nejaké také detské sny, ktoré pretrvávajú doteraz alebo si sa už dávno vzdal/vzdala naplniť ich?
  11.  Aký máš vzťah ku svojmu blogu? Prečo si si ho založil/založila? Baví ťa to alebo sa niekedy musíš donutiť pridať nejaký článok?

   11 blogerov, ktorých som nominovala, lebo buď som ich pravidelným čitateľom alebo ma ich blog jednoducho upútal.

http://everydayinspirationbybibi.blogspot.sk/
http://bellesfleursnikol.blogspot.sk/
http://purplepineap.blogspot.sk/
 http://random-kity.blogspot.sk/
http://recenzekamsepodivas.blogspot.sk/
http://talktomymoustache.blogspot.sk/
http://janiereinde.blogspot.sk/
http://barborasurakova.blogspot.sk/
http://mojperfektnysvet.blogspot.sk/
http://buckovapa3cia.blogspot.sk/
http://thecityofdreams-bitch.blogspot.sk/

    Takže hádam ste to vydržali a dostal ste sa v poste až sem, lebo som sa dosť rockecala.. :D Áno som taka no. Úprimne a to som na začiatku ani nevedela čo napíšem.
   Ale som veľmi rada, že som tento post dopísala. Trvalo mi to celý víkend a oplatilo sa! :) 

Have a nice day ☺


Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Šťastná ?

DIY Nail Art: The Fault In Our Stars