Hello Autumn! :)

   Ahojte!
Predstavte si to! :O Ako ten čas letí, dnes je prvý jesenný deň a rozhodla som sa o privítaní jesene napísať článok. So let´s get started! :)


   Dnes nám teda oficiálne začala jeseň! :) Ja osobne mám toto ročné obdobie veľmi rada. Je plné nádherný, žiarivých farieb.Na jeseni je veľa pozitívneho! Tie upršané dni, keď vám už ani nič iné ako uvariť si čajík a sadnúť z knihou, nezostáva. No ja to milujem. Počujete len rytmické dopadanie kvapiek a inak úplne božské ticho. Úžasná tvorivá atmosféra.

 
   No jeseň môže byť pre vás aj niečo úplne iné ako chodiť s knihou v ruke. Môže to byť pre vás nový začiatok. Môžte si dať nejaké predsavzatie a skúsiť ho dodržať. Veď predsa predsavzatia sa nemusia dávať len na nový rok nie? :) Začína škola, čo keby ste zabrali v nej alebo v nejakej aktivite, ktorá vás napĺňa a baví. Toto som myslela skôr ako taký príklad, neberte to ako urážku vašej osoby.
   Keďže sa začína jeseň... Trošku som hľadala a snažila sa inšpirovať. Našla som pár úžasných DIY ako si vyrobiť vážne nádherne jesenné veci. Preto sa vás pýtam. Chceli by ste, aby som urobila sériu článkov, ktoré by sa venovali tomuto ročnému obdobiu, vyrábaniu rôznych takýchto typických veci preň, vyzdobenie izby do jesenného štýlu? :)  Píšte mi do komentu, aby som vedela či má zmysel pozháňať si pár veci na tie posty :). No mne sa to zdalo veľmi zaujímavé.
   A na záver vám sem proste musím pridať pár nádherných jesenných fotiek prírody a vecí, ktoré k jeseni skrátka patria. Kochajte sa spolu som nou aké je toto ročné obdobie čarovné! :)



   Tak dúfam, že sa vám dnešný článok páčil a,že do komentu napíšete názor na tu moju spomínanú sériu článkov :3. Užite si zbytok tohoto nádherného dňa :) ♥

Comments

  1. jůůů, nádhera ♥ miluji podzim! :)

    ReplyDelete
  2. Pěkný článek:)
    Dřív jsem podzimní chmurné dny nemusela, ale co jsem začala číst knížky, tak se na ně těším! :)) Hlavně na období kabátů a tak..

    ReplyDelete
  3. Podzim je krásný, pokud zrovna neprší dva týdny v kuse :) Hraje všemi barvami a miluju podzimní procházky v listí :)

    Welcome!♥Reviews everywhere

    ReplyDelete
  4. Milujem jeseň.. moje najobľúbenješie ročné obdobie, už tie obrázky sú dokazom tej krásy!! :3

    ReplyDelete
  5. Mám moc ráda podzim :) Jinak máš hezký blog líbí se mi design ale na čtení mě z těch kytiček trochu bolí oči :) Jinak máš super články :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Šťastná ?

DIY Nail Art: The Fault In Our Stars