DIY Nail Art: The Fault In Our Stars

Ahojte! :) 
   Tak po dlhšom čase sa Vám ozývam. Viem, že predtým som dlho nič nepridávala, ale to sa už zmení :). Dnes som si pripravila menšie DIY TFIOS nechty. Musím povedať, že niesu až tak podľa mojich predstáv, ale na to, že som si ich urobila druhý krát v živote to dopadlo hádam celkom slušne :). So let´s go started! :)



   Áno to sú ony! :) A teraz veľmi jednoduchý postup ako na ne. Budete potrebovať:


   Biely a čierny lak (klasika), modrý lak ( najlepšie v odtieni akom je TFIOS ), vystihnuté štvorčeky textu z nejakého časopisu. Ja som si ich nastrihala 10, ale môžte aj viac do zásoby,keby sa vám náhodou nejaký necht nepodaril. Tie klieštiky mať nemusíte, to je len na zjednodušenie, keď budete máčať text v alkohole, aby ste potom zbytočne nemali od toho ruky a nesmrdeli vám :D. 
   Tenký štetec, okey :D môj nieje originál tenký ( čo sa dá na prvý pohľad hneď zistiť :D), trošku som improvizovala a z normálneho štetca som asi tri štvrtinu odstrihla. Ďalej som improvizovala aj, nazvem to v bodkovaciom prístroji, lebo neviem ako inak by som to pomenovala :D Dá sa to normálne dostať za 3,4 € napr. v Avone myslím :). Ale takisto sa to dá jednoducho vyrobiť. Stačí len špendlík s hlavičkou a ceruzka s gumou, poprípade, ak takú nemáta stačí obyčaja guma alebo hocičo na čo by sa dal špendlík napichnúť.
   No a malý pohárik s alkoholom. Nikdy som presne nevedela koľko percentný lieh stači a nechcela som nič nenechávať na náhodu, takže som použila to najsilnejšie čo som doma našla, a to, domácu slivovicu :D. Je to okolo 52%.



   Najskôr si nechty nalakujeme podkladovým lakom, to som sem ani nedávala a keď uschne nanesieme vrstvu modrého laku. Myslím, že toto nebolo ani potrebne opisovať, ale pre istotu, aby tobol poriadny postup.. :D


   Text namočíme na pár sekúnd do alkoholu a potom pritlačíme na necht. Netlačte moc silno ak lak ešte nieje 100% zaschnutý a ani moc dlho (znova, stačí pár sekúnd), aby vám potom papier na nechtoch nezostal ( ako vidíte na mojich, potom som to musela pomaly zošuchovať) ak sa vám to náhodou stane pokúste sa to hneď zošúchať ( ak to mam povedať tak neprofesionálne :D) Keď je to ešte vlhké, tak vám to pôjde dole rýchlo.


   Teraz prichádza rad na "bodkovač", namočte ho do laku a pokúste sa s nim pomaly urobiť na nechte akoby taký obláčik. Ja som to robila tak, že som si najskôr vybodkovala tvar ( trošku ako kruh) a potom ho pomaly vyplnila tým lakom. Výsledok: 





   Teraz ( aspoň podľa mňa) nastupuje najťažšia časť. Do obláčiku napísať známy výrok z TFIOS, malo to byť okay? okay., no mne sa tam bohužiaľ zmestilo iba Ok (hádam sa raz prepracujem aj k niečomu lepšiemu :D). Zoberte tenký štetec a pokúste sa o či už okay alebo ok. Tu je môj výsledok:


   To druhe vyzerá skôr ako or, ale čo už.. Dúfam, že vám sa to podarí lepšie :D. A tu je môj finálny výsledok:


   Dúfam, že dnešným článkom som vás inšpirovali a ak by ste sa rozhodli nechty si urobiť, určite mi pošli obrázky, či už na môj fb alebo do komentou. Budem veľmi rada! :). A taktiež môžete zhodnotiť či sa mi nechty vydarili alebo nie? 

.................

   Ešte by som pridala pár informačných veci ohľadne blogu :). Teraz som dlho ničnepridavala ale to sa v priebehu tohoto týždňa už zmení:). Mám pre vás pripravených veľa DIY ohľadom vlastnej kozmetiky a aj vianočnej tematiky. Toto je menšia otázka na vás. Čo chcete, aby som ako prvé začala pridávať?
  1. Sériu DIY ako si vyrobiť vlastnu kozmetiku ( rúž, lak na nechty, púder a mnoho ďalších výrobkov)
  2. Sériu inšpirácií na vianočné darčeky, DIY veci na zútulnenie izby či stromčeka... Jednoducho, aby som už začala pridávať posty s vianočnou tematikou. ( Pýtam sa hlavne pretože viem, že ľudom už lezie na nervy, keď v polovici októbra začnú vianočne reklamy. Tak, aby vám aj toto nezačalo liezť na nervy)
  3. Random posty o živote, kozmetike, rezenciach.
 Stačí napísať do komentu číslo možnosti, poprípade prečo práve tato možnosť?

...............

    Pre dnes všetko! :) Budem sa tešiť na vaše hodnotenia a názory v komentoch ! :)

Have a nice day ☺☺


Comments

  1. krásne nechty

    pozývam ťa na moju giveaway http://janie-hannagonova.blogspot.sk/2014/11/vianocna-giveaway.html

    ReplyDelete
  2. Krásný večer přeju :)
    Moc se mi tvůj blog líbí, a proto jsem se rozhodla označit tě do LBA Tagu :) Všechny informace jsou na mém blogu ~ http://applecosplay.blogspot.cz/ :)
    Účast není povinná :) :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Šťastná ?