Your Favorite Playlist

   Ahojte! :))
V dnešnom článku mám odhalím môj momentálne počúvaný playlist. Ak mam byť úprimná spisovať tento síce len 10 miestny zoznamom, bolo veľmi ťažké.. Keďže ja nie som ten typ človeka, ktorý môže počúvať pieseň aj roky a stále je jeho obľúbená... Mne sa buď časom zhnusí alebo ma už nebude tak baviť. No nejdem to tu obkecávať So let´s get started! :)



   Tak teda mo veľmi dlhom rozodovaný som zhodnotila, že toto je môj momentálne mojich 10 najhranejších a obľúbených piesni :3

1. Taylor Swift - Shake It Off
2. 5 Seconds Of Summer - Amnesia 
3.  Maroon 5 - Maps
4. MAGIC! - Rude
5. Iggy Azalea - Black Widow ft. Rita Ora.
6 THIRTY SECONDS TO MARS - Do Or Die
7.. THIRTY SECONDS TO MARS - City Of Angels

8. Imagine Dragons - Radioactive Acoustic
9. Taylor Swift - Love Story
10. One Direction - Little Things

   Úprimne povedané. Keby som mohla asi tam napchám viac piesni od Taylor :3 Neskutočne ju milujem, úžasná osoba ♥. Môžno to tak nevyzerá,ale mám rada aj Demi, ale momentálne veľa jej piesni nepočúvam.
   No,ale etnto článok som urobila hlavne preto,aby ste mi vy mi mohli do komentu hodiť svoj obľúbený playlist resp. pár piesni, nemusí to byť nejaký zoznam alebo tak :). A na základe toho by som  z vašich obľúbených piesni pár vybrala a dala na blog playlist :3Súhlasite alebo to mám nechať tak? :) Napíšte do komentu.
   Dúfam,že vám nevadí, keď bol článok taký krátky a páčil sa vám :)) Nezabudnite na komenti s naj piesnami :))

Have a nice day ♥♥

Comments

  1. S Taylor s tebou souhlasím! <3super playlist, některé neznám a pár jich zrovna v láce nemám, ale líbí se mi, ale znám většinu!:)) Skvělý výběr!:)

    http://purplepineap.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  2. Z tohto zoznamu sa mi páči len jedna,ja počúvam momentálne najviac
    --> Otto Knows-Parachute
    --> Nicki Minaj-Anaconda
    -->Charli XCX- Boom clap ♥♥♥

    Mimochodom,na mojom blogu beží giveaway,bola by som veľmi rada,ak by si sa zapojila..:)

    http://buckovapa3cia.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  3. Myslím, že sú to všetko super pesničky :) Ja momentálne najviac počúvam pesničky od Kaliho :)

    http://life-by-romi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. skvělý songy, taky ted dost poslouchám :)
    nejvíc Amnesia a 30 Second to Mars úplně miluji, snad všechny songy ♥

    ReplyDelete
  5. Přestože převážně poslouchám jiné žánry, tak se v několika věcech shodneme, jako např. 30 seconds to mars :)
    Jinak já teď nejvíce poslouchám: Three Days Grace - I Hate Everything About You, 5SoS - Don't Stop, Rise Against - Under The Knife, Slipknot - Devil in I.. :))

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Šťastná ?

DIY Nail Art: The Fault In Our Stars