My sweet guinea pigs Beby and Harold! ☺

   Ahojte! :)
 Dnes budem písať o jednom z najroztomilejších stvorení tejto planéty, a t o mojom morčiatku Beby :3.

    Tak teda najskôr sa musím ospravedlniť, že som dlho nepísala na blog, ale mala som toho veľa, či už tréningy, jazykovku alebo školu. Veď to všetci poznáme, keď sa to na nás hrnie zo všetkých strán :D.
   No ale teraz k Beby. Môžte ju vidieť tam hore na obrázku, ešte sem pridám pár jej fotiek :3 Tak teda čo o nej povedať? :) Mám ju asi 2,3 roky. Nieje z chouproduktu alebo tak, jej korene pochádzajú od našich morčiat. Keďže morčatá chováme už pár rokov :). Bohužiaľ teraz máme len dve.
   Je strašne prítulná a vždy keď ku nej prídem ma začne lízať, čo je, ako som sa dočítala v knihe o morčatách prejav lásky :3. Taktiež je mierumilovná a bola/ aj ešte bude z nej dobrá mama. Momentálne je znova kotná. Vždy sa teším na jej mláďatká, aké budu, ako budu sfarbené, všeobecne ako budú vyzerať.
   A teraz k Haroldovy! Jeho povaha no. Je to celkom rozumné morča, až na to, že je občas neskutočne perverzný, ale tak čo patri to k životu.
   Je to plemeno ( teda myslím) krátkosrstého morčaťa, samozrejme nieje čistokrvný. Harold pochádza s chouproduktu, priniesli sme ho cca. pred dvoma rokmi. Strašne sa mi páči jeho farba srsti, keďže milujem ryšavú :3.
   Tak a teraz pár ich fotiek, na niektorých bude aj také male morčiatko, mimochodom ich potomok vola sa Willy, ale bohužiaľ už sme ho museli dať preč :( NO ospravedlňte ma za tu poslednú fotku, ale ja som to sem skratka musela dať, je tak roztomilé ☺.

       Takže tu sú ! :3 Niesu zlatý? :) Každopádne dúfam, že sa vám dnešný článok páčil, a v piatok sa môžete tešiť na DIY Fall things! :) Nádherne veci som našla na inšpiráciu.

Have a nice day ☺

Comments

  1. su roztomile ,budem rada ak si pozrieš aj ty môj blog
    www.janie-hannagonova.blogspot.sk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ďakujem :) určite si pozriem, ak chceš môžme si dať aj vzájomne sledovanie? :)

      Delete
  2. Tá posledný fotka je dokonalá :3 pekné.. pozrieš si moj blog?? Budem rada, lebo len začínam , tak som zvedavá čo naň povieš ;)

    ReplyDelete
  3. no to je nadhera, sladky, krasny, roztomily, tutununu jsou fakt bozi <3 miluju zvirata, morce bylo moje prvni zviratko kdyz jsem byla mala, tak k nim mam specialni vztah :)

    rozjizdim novy projekt, je to neco na zpusob reality show, smirovani oblibenych blogeru, kdyby to nekoho zaujalo, budu rada, kdyz se zapoji :) http://rachel-roo.blogspot.cz/2014/10/jak-si-ziju-projekt.html

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Šťastná ?

DIY Nail Art: The Fault In Our Stars