Šťastná ?


   Ahojte! ☺
   Pre začiatok... Ani neviete aká som šťastná!! Teším sa ako malé decko a ešte ku tomu som našla užasnú pesničku :). V prvom rade vás informujem o čom bude dnešný post. Bude taký informačný, zhrniem čo mám nové a budem veľmi šťastná ak my aj vy poviete ako prázdninujete ? Čo máte nové vy ? Všetko, čo vás len napadne. 







   V prvom rade sa musím veľmi ospravedlniť, kvôli mojej pol ročnej pauze... Už v živote takú chybu neurobím. Teraz, keď písem, mam neuveriteľný pocit šťastia. Mam toho tak veľa nového! Od oblečenia, kozmetiky cez tie najkrajšie zážitky. Určite budem pridávať aj jednotlivé posty o niektorých krásnych spomienkach. 
   Čo prázdniny ? Zatiaľ si prázdniny užívam plnými dúškami. Nikdy by som si nemyslela, že by som mohla až tak. Skoro každý deň mam niečo naplánované a stoji to za to. 
   Tak konkrétnejšie ... Bola som v Košiciach u rodiny, presnejšie v Kysaku (dedinka pri Košiciach), chodila plávať a nakupovať. Boli sme pri Spievajúcej fontáne, v meste ... Až teraz ma napadlo ! Ja nemám veľa fotiek. Och škoda .. 



   Tak aspoň tak "stiahnuto"... Je tam nádherne. Cele Košice sú nádherne ☺ 

.........

Ďalej som zatiaľ väčšinu prázdnin trávila s kamarátmi. Prespavačky, mesto, dokonca koncert!! Mám veľa krásnych spomienok a to nie je ani polovica leta (našťastie).

.......

A čo mám nové ? Tento rok bol jedným slovom šialený. Monitor, prijimačky ... Po tejto stránke to bolo neskutočne. Prijali ma na gymnázium, monitor som napísala dobre... Som so sebou spokojná.
Spoznala som jedno užasne dievča, momentálne jednu z mojich najlepších kamaratiek, ktorá mi ukázala novú cestu. Za ňu som veľmi šťastná.
A taktiež zažila najkrajší deň môjho života. Bola som na koncerte One Direction !! O tomto bude určite samostatný post. Keby som mala, rozpíšem sa tak moc, že sa už nezastavím. To znamená, že nejdem písať radšej nič, až v tom poste :) Len ... Nikdy by som si nemyslela, koľko mame v sebe pocitov ? 

......

 Ako sa takto na to pozerám. Mam za sebou úspešný školský rok a prázdniny si veľmi užívam. Som šťastná šťastná šťastná!! 
A teraz vy! Budem ešte šťastnejšie, keď mi dáte o sebe vedieť a podelíte sa som nou o svoje letné zážitky a pocity ( viem, že to bolo už davnejšie, ale aj tak ) z ukončenia šk. roka ?
Úplne, ale úplne na záver chcem dodať, čo sa teraz bude diať s blogom. Určite urobím letné Give Away! DIY, haul, outfity, kozmetika. Tešíte sa ?

..........

Ďakujem, že čítate môj blog! Ste úžasní ☺


Comments

Popular posts from this blog

DIY Nail Art: The Fault In Our Stars